Mycket man önskar

Att det inte stack i benet. Att läpparna inte darrade. Att jag kunde göra yoga igen. Att jag kunde gå på långpromenad. Att jag kunde sova. Att jag inte var så trött. Att jag inte var så arg. Att jag inte var så elak. Att jag var snäll.  Att jag var snäll och social. Att jag var snäll och social och trevlig. Att jag inte hade knallröda påsar på kinderna. Att jag inte var så hungrig jämt. Att jag inte var så rädd. Att vi kunde umgås som vanligt igen. Att vi kunde träffas utan att smitta varandra. Att jag inte har Parkinson. Att ingen annan har Parkinson. Att alla människor och djur och fiskar i hela världen är friska och mätta och glada.  Det är mycket man önskar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer om biverkningar

Länge leve tidningsbuden

Tidningsbudet fåglarna och jag