Korpilombolo

Jag har fått en ny tid för det radioaktiva testet nu. Den 2 mars. I Malmö men man får vara glad att det inte var i Linköping. Eller i Umeå fast jag hade inte tvekat att åka till Korpilombolo om det var det som krävdes. Två veckor till av dreglande väntan. Jag känner mig inte prioriterad precis men det betyder kanske att de inte betraktar mig som döende även om jag känner mig sån ibland. Nu slipper jag åtminstone ringa och tjata om att få en tid som några föreslagit men det hade jag nog inte gjort ändå. Jag är inte sån. Vill inte vara sån heller fast det är möjligt att jag hade gett efter om det inte den plaskblöta kallelsen hade simmat omkring i brevlådan i morse.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer om biverkningar

Länge leve tidningsbuden

Tidningsbudet fåglarna och jag