Dags igen

Det är svårt att vara glad i dessa dagar när hotfulla högerspöken svävar över landet. Och som inte det var nog så har jag börjat darra och dregla igen och släpa vänsterbenet efter mig när jag går. Betyder det att de röda små tabletterna redan har slutat verka? Det var inte länge jag hade glädje av dem i så fall. Och varför blir jag inte kallad till återbesök hos neurologen. De sa att de skulle kalla mig efter fyra månader men det har gått minst ett halvår nu sedan jag var hos dem. Jag blir tokig om den eviga väntan på att få en tid hos doktorn ska börja nu igen. Och inte kan jag skylla på den nya regeringen heller för den har tack och lov inte tillträtt än.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer om biverkningar

Länge leve tidningsbuden

Tidningsbudet fåglarna och jag