Jag ska jag ska

Nä jag har fortfarande inte ringt sjukgymnasten men jag ska. Idag är det för sent men i morgon kanske jag kan göra det eller nä förresten, jag tror jag väntar tills de har kommit med veden som vi beställt. Vi måste ju vara hemma då och ta emot den. Eller lika bra att vänta tills vi varit i Tyskland när jag tänker efter. Det känns pinsamt att tacka nej om de skulle ha en ledig tid just då och dessutom har jag inte bestämt än vilken sjukgymnast jag ska ringa till. Privatkliniken jag gick till sist var bra och det är närmast också. Men de har fler träningsredskap på vårdcentralen, det tror jag i alla fall, fast där är väldigt trångt. Det brukar vara svårt att få tid där också. Men jag ska ringa snart, jag lovar. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer om biverkningar

Länge leve tidningsbuden

Tidningsbudet fåglarna och jag