Fint ska det va

Jaså du blir approcherad du, Marianne Lindberg de Geer. Ja ja, fint ska det va. Mig är det ingen som approcherar och tur är väl det för jag hade förmodligen skrämt iväg vederbörande illa kvickt. Och varför skriver jag om Marianne Lindberg de Geer? För att jag håller på att läsa hennes senaste dagbok. Men vad har det med Parkinson att göra? Ingenting såvida inte Marianne Lindberg de Geer har Parkinson men det tror jag inte för det har hon inte skrivit något om. Det hade hon nog gjort i så fall för hon är väldigt öppenhjärtig om sig själv och sina sjukdomar. Det enda som anknyter till Parkinson är att jag som läser Faktiskt tyvärr av Marianne Lindberg de Geer just nu har Parkinsons sjukdom och jag har inte lust att skriva om Parkinson varenda dag även om jag har döpt min blogg efter honom. Jag är inte min sjukdom. Jag är samma virrpanna som jag alltid varit och det är definitivt inte någon som approcherar mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer om biverkningar

Länge leve tidningsbuden

Tidningsbudet fåglarna och jag