Queerdoktorn

Boktipsdoktorn hade inte gått i  pension. Han hade så mycket att göra att han inte hade tid med mig och det var därför jag fick en ny queer doktor i tisdags. Hon var väl okej fast hon ville inte skriva ut sömnmedicin till mig och jag mitt nöt fann mig i det fast jag hade bestämt att jag inte skulle gå därifrån utan sömntabletter. Jag skulle lagt mig på golvet och skrikit, det är vad jag skulle ha gjort. Ska det vara så svårt att fatta att jag nästan inte sover något alls. Varför tycker queerdoktorn att jag ska gå omkring här hemma på nätterna i stället för att sova. Jag ska ta mer parkisonmedicin i stället säger hon och jag har bestämt mig nu för att ge den en chans. Om den inte hjälper ska jag sätta mig i bilen mitt i natten och köra hem till doktorn och spöka så hon får känna hur det känns att inte sova.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer om biverkningar

Länge leve tidningsbuden

Tidningsbudet fåglarna och jag